Breathing slowly

jag är trött,
så jävla trött

jag vill ligga ner, spy
eller springa iväg
fly.

jag är som en häst,
ett flyktdjur.

jag vill inte va kvar,
jag vill inte va här
jag vill iväg

jag är trött på dig
just nu vill jag bara att du ska dra åt helvete
hejdå, D

och du, du bara förvirrar mig
du, utnyttjar mig?
jag vet inte vad du gör,
vem du är
varför du gör så

jag litar inte på dig för 5 öre
men jag har ingen annanstans att ta vägen

tryggheten bara viker undan,
jag har svårt att balansera
mellan trygghet och panik

status: panikångest

"and i breath slowly,
like you said to do
when you lost controll
"

jag vill iväg, härifrån
jag orkar inte skolan
jag orkar inte hemma
jag orkar inte vara ute
jag vet inte ens om jag orkar mina vänner längre,
eller ens min pojkvän

jag vill bara bort..

Kommentarer
Postat av: emma lju.

vi kan alltid skippa teckomatorp och dra vidare till malmö :p

2008-09-04 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0