Perhaps "Fuck off" might be too kind

vafan har hänt med alla?
jag vet inte hur jag ska förklara hur besviken jag är på er
först du
och nu ni två

"ask anyone, they'll tell you that
it's these times that it tends
to start to break in half
to start to fall apart
"

hurfan ska man kunna veta var man har sina vänner nånstans?
jag är för arg,
för besviken
för att ens sätta ord på vad ni är
och hur ni kan göra som ni gör

jag vet inte ens vilka ni är,
om ni ens är något av det som jag trodde om er
eller om ni egentligen är några helt andra

just nu,
existerar inte ni för mig

och ö,
hold on to your heart
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

därför man inte ska snuttegulla för man kan aldrig förvänta sig något, av någon (: zattet /jesus har talat eller nåt o_o

2008-10-29 @ 12:51:40
Postat av: erica.

jag är här, alltid.<3

2008-10-29 @ 13:47:33
URL: http://shoutoutlouds.blogg.se/
Postat av: saga

klart man kan förvänta sig något av någon,

d är hela vitsen med vänskap.

men man kan dock inte ta utan att ge,

d måste vara jämnlikt i en vänskap.



jag finns oxå här<33

2008-10-30 @ 01:00:30
URL: http://spawderdam.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaså, du finns här DDX HAHA.

minns du den "jag lyssnar" eller vad det var, den var ju en goding asså O_o jo givet, men en fri vänskap är lilla skiten att man vet om att det kan gå snett närsom dock, därför att bara för man är vän med nån innebär inte det att man älskas av varandra 8D hej och hå

2008-10-30 @ 01:13:50
Postat av: saga

HAHAHA x)

2008-10-30 @ 01:25:01
URL: http://spawderdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0