But I miss you

det känns som om jag glider ifrån alla
allting känns så långt borta

"god I miss you
god I miss you
"

jag saknar dig rebecca
och all glädje vi har haft
fastän vi inte känt varandra så speciellt längre
är du en av mina närmsta vänner
jag saknar våra "girltalks"
och sleepovers med popcorn..
jag älskar dig, det gör jag

och jag saknar dig, erica
jag har knappt träffat dig alls
inte ens på sommarlovet
jag vet att jag alltid kan prata med dig,
men jag vill träffa dig oxå
vi får ta oss i kragen..
jag älskar dig

"I miss the time
when you where here
now I'm lost in darkest fear
"

ibland vill jag lägga mig i sängen
och gråta
låta filten absorbera mina tårar
nu är jag trött på mig själv

"and my end
is getting near
"


Kommentarer
Postat av: Becksooon

baby,

låt oss få tillbaka våra

popcorn kvällar med vanilj te

och disney filmer med girl talks

och skratt tills man bölar.

och sen avsluta kvällen med

att somna skaföttes för att sen

vakna på natten av att du stryper

mig med din stortå ;) haha.



I love you!

2008-10-06 @ 22:20:17
Postat av: Anna

<3<3<3

2008-10-06 @ 23:27:37
URL: http://ulfiis.blogg.se/
Postat av: erica.

vi måste verkligenverkligen ta oss i kragen nu och träffas!, och verkilgen göra det!, saknar allting, allt vi gjort och allt. men jag finns här för dig alltid. och ja, det vet du om!

jag älskar dig sagis!!<3

2008-10-07 @ 11:50:35
URL: http://shoutoutlouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0