Give me heart

jag vill ha något äkta,
inga fler lögner

jag vill ha trygghet,
ingen mer osäkerhet

jag vill ha styrka,
jag vill ha mod att orka,
orka älska någon igen

men jag vill inte bli uppslukad,
jag vill ha tid för mig själv också
jag vill kunna tänka klart

"give me time and give me space
give me real don't give me fake
give me strength, reserve control"

jag orkar inte att allt blir fel
jag vill inte satsa allt och få inget tillbaka
något kan jag väl iallafall vara värd?

jag vill våga satsa allt,
verkligen

"wounds that heal
and cracks that fix
"

hela min själ värker
och det saknar något inom mig

för att,
jag behöver kärlek

"give me heart
and give me soul
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0