Elden, bara kärleken väcker den



morr, jag har börjat gilla kapten röd
sjukt skön, på något vis
jag antar att min umgänges-krets
har smittat av sig med sina reggae influenser

"när elden brinner
finns det inget som kan stoppa den
alla som brinner
vet att ingenting kan koppla den
allt som går upp kommer ner så stå för vem du e,
bara samla mera ved"

idag träffade jag oxå en long lost friend,
vid namn david
vi glodde på harry potter,
som alltid
jag kan nog inte minnas en gång vi inte har gjort det

vi pratade lite om oldtimes
det var rätt trevligt

han tycker oxå om kapten röd!

"elda på och bara fånga dagen
och låt kärleken bli ditt svavel"

jag kommer att tänka
på två sorters eldar som kan bildas av kärlek
passionens eld
och hatets

eller hat och hat
det är väl mer så att man blir sårad
och genom att skydda sig själv
gör man sin kärlek till ungefär hat

"elden,
alla ni som kämpar salut,
låt inte glöden dö ut"

jag tror många förstår mig
men,
nu saknar jag jacob
<3

"elden,
bara kärleken väcker den"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0